Поделись статьей со своими друзьями в социальной сети!



среда, 27 апреля 2016 г.

Ежегодное обновление коллекции драгоценностей Chopard Red Carpet - Vogue



Роскошные украшения, достойные самых торжественных поводов

Читайте далее

#CNILux Day One: Beauty And The East - Vogue



{s:'/upload/iblock/ae4/ae48cc8d174a62c65c0ae16a3cdeff28.jpg',t: 'Estée Lauder’s Christopher K Wood on beauty’s big business'}

Estée Lauder's Christopher K Wood — General Director of the company's Korean market — confirmed what everyone at the Condé Nast International Luxury Conference knows: K-Beauty is big business.

A $50 billion business. "It's not the first wave that's happened in Asia — but the Korean wave is the first sustainable wave," he said at the Conference today, explaining that the movement is a hybrid of European style wrapped in Asian values.

Identifying great product innovation; inspiring and beautiful Korean film and pop stars; and the power of social media as the three main reasons for the wave, Wood also referenced experiential value as an important element of the process in Asia, a region that he said looks for both "instant gratification and long-term performance". 

"The consultation and dialogue that happens between consumer and advisor is seen as the value proposition of the brand," he explained. "The experience of being able to speak with someone knowledgeable is why people buy prestige products."

{s:'/upload/iblock/01e/01e5485e1697f42b813e76b692678779.jpg',t: 'Actress Park Shin-Hye'}

Endorsement is also another crucial element, and Wood was more than happy to extol the virtues of having someone like Victoria Beckham (with whom Estée Lauder announced a collaboration last week) associated with their products on a global platform. "The question of collaborations with celebrities is picking authentic people to work with," he said.

"Victoria Beckham is a fashion icon, entrepreneur, and businesswoman and we felt her collaboration with Estée Lauder was authentic. She has a great passion for beauty and in our mind represents the entrepreneurial spirit of Mrs Lauder. We felt it was a good match and I'm excited to see how it will play out — not just in Korea but globally." 

By Scarlett Conlon, reporting live from the second Condé Nast International Luxury Conference in Seoul

{s:'/upload/iblock/cbb/cbbc289d73a9fe80dca5827d4f5ba6d2.jpg',t: 'Victoria Beckham at her A/W 2016-17 show, weeks before announcing her collaboration with Estée Lauder'}

Instagram @SuzyMenkesVogue
Twitter @SuzyMenkesVogue
Facebook.com/SuzyMenkes


Читайте далее

Ароматный уход L'Occitane для волос и кожи рук - Vogue



Миндальный крем, борющийся с пигментацией и ароматная сыворотка для кончиков локонов

Читайте далее

Карли Клосс в платье Victoria Beckham на коктейле Time 100 - Vogue





Читайте далее

Элизабет Олсен в Alexander McQueen на европейской премьере фильма «Первый мститель: Противостояние» - Vogue





Читайте далее

Schiaparelli Prêt-à-Couture осень-зима 2016 - Vogue





Читайте далее

Новинки Chanel Lion: резное золото, жемчуг и бриллианты чистой воды - Vogue



Пополнение в драгоценном прайде!

Читайте далее

Olympia Le-Tan и Uniqlo создали вместе коллекцию - Vogue



Футболки и холщевые сумки с задорными принтами и ручной вышивкой

Читайте далее

Кейт Мосс и Алекса Чанг в сиквеле сериала Absolutely Fabulous - Vogue



Красиво жить не запретишь!

Читайте далее

Chloé pre-fall 2016 - Vogue



Идиллистический уикэнд в Морокко в новой коллекции Клэр Уэйт Келлер

Читайте далее

Сьюзен Сарандон в Max Mara на ужине в музее Whitney в Нью-Йорке - Vogue





Читайте далее

Аукционный дом Сотбис устроит в Лондоне продажу модных фотографий - Vogue



Работы Ирвина Пенна, Ричарда Аведона, Питера Линдберга, Альберта Уотсона, Хельмута Ньютона, Ги Бурдена и других мастеров уйдут с молотка

Читайте далее

Dyson Supersonic в корне меняет представление об укладке волос феном - Vogue



50 миллионов фунтов стерлингов и 4 года работы для создание идеального прибора

Читайте далее

Орнаментальная геометрия в новых часах Hublot - Vogue



Big Bang Sang Bleu — всего 200 экземпляров брутальных часов, со стрелками в виде шамбалы

Читайте далее

Новости Vogue